maandag 31 juli 2017

KETTING met SPOELTJES


Voor mijn laatste creatie op sieraden gebied
gebruikte ik oude naaimachine spoeltjes
eerst draaide ik op ieder spoeltje wat DMC borduurgaren
maar dat zag er niet echt mooi uit
dus alles er maar weer afgehaald
en op de naaimachine gezet
de spoeltjes met naaigaren volgemaakt
de draad heb ik wat langer gelaten
zodat ik die in een naald kon rijgen
en de draad helemaal in het
garen kon steken
dan laat het niet los(hoop ik tenminste)
ik heb verschillende kleuren garen genomen
zodat de ketting bij verschillende
van mijn kledingstukken zal passen
voor de rest wat glazen kralen
in verschillende kleurtjes
en klaar is mijn zomerse ketting


Für meine neueste Kreation in Schmuck
benutzte Ich alte Nähmaschine Spulen
Zuerst drehte ich mich auf jeder Spule
etwas DMC Stickgarn
aber das hat nicht wirklich schön aus gesehen
Also alles wieder entfernt
und auf die Nähmaschine
und perfektionierte Spulen voller Nähgarn
der Faden habe Ich etwas langer gelassen
so dass ich ein Einfädeln
und einstecke könnte
dann lassen Sie es nicht lose (hoffe ich zumindest)

Ich nahm bunte Garnfarben
so dass die Kette an unterschiedlichen
Kleider passen werden
Für den Rest einige Glasperlen
in verschiedenen Farben
und so war meinen Sommer Halskette
schnell fertig

16 opmerkingen:

  1. Liebe Thea,
    das ist ja eine außergewöhnliche Kette, aber wunderschön! Eine tolle Idee für jede nähbegeistere Frau ;O)
    Hab einen wundervollen Tag!
    ♥ Allerliebste Grüße,Claudia ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Das sieht ja sehr cool aus! Super! Und jeder sieht gleich dein Hobby! :-)
    GlG Claudi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liebe Thea,
    hab Dich gerade entdeckt:) und das was ich sehen ist wunderschön!!! sehr schöne Kette hast Du gezaubert, bin sehr begeistert´, sie sieht klasse aus♥♥♥
    Tolle Idee!!! ich wünsche Dir einen schönen Tag.
    Liebe Grüße
    Karina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet maar op het idee komen. Ik vind hem heel origineel. Je zult er vast leuke opmerkingen over krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee!! Mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk.....zo grappig ...liefs ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liebe Thea,
    jetzt muss ich schmunzeln! Das ist ja eine witzige Idee! Auf was du nur alles kommst! Genial.
    Herzensgrüassli
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Thea,

    Wat weer een ENIGE creatie is deze ketting, zo origineel en heerlijk
    fleurig en kleurrijk. Zal best nog een heel gepriegel geweest zijn met de
    spoeltje om alles goed vast te zetten.

    Een heel mooi ontwerp en bij veel kledingstukken te dragen, echt een
    zeer geslaagd projectje zoals altijd bij jou kan ik wel zeggen.

    Geniet van een fijne week.....

    Liefs,
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt een geweldig leuke ketting! hi hi en inderdaad niet hopen dat de draden losgaan. Veel draagplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Thea,

    Je maakt me nieuwsgierig naar wat je gaat maken van papier mache,
    zelf heb ik wel eens met krantenpapier en behangerslijm iets gemaakt, dat kun
    je als je op mijn blog bent vinden onder label 'Papieren popjes' als
    je dan naar beneden scrolt zie je een fantasie poes o.a
    Maar ik heb ook weleens gelezen dat ze echt een soort pappige brei maken
    waarvan ze dan iets gaan vormen en weet niet waar jij mee werkt nu.
    Het zal zeker wel iets bijzonders worden want jij gaat net als ik
    net zolang door tot dat iets lukt naar tevredenheid.

    Succes met de vorderingen,

    Liefs
    Josephine
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een leuk idee met oude spoeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A great idea!
    Beautiful :)

    Lieben Gruß
    Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Liebe Thea,
    was ist das für ein wunderschöner Hingucker, Du bist genial ;-)))

    Ich wünsche Dir ein schönes Wochenende und schicke liebe Grüße mit.
    ♥Traudi.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een berichtje achterlaat.

Lieve groetjes van Thea ♥